BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 22 Ogos 2011

topup cepat habis..

sejak kebelakangan ni topup celcom aku cepat je abs..baru topup 30 x sampai 2 minggu dh abs padehal aku jarang guna...hairan dan pelik betol aku dibuat nye..pastu ari ni kesabaran aku dh sampai tahap maksimum..mane bleh tahan x pakai pon duit abs..cehhh..xnjuhdsbfjxbbf!!!!...panas bro..so ape lagi celcom centre menjadi sasaran ..call celcom centre tnye btl2 kt org tu..aku tnye kt dia aku ade langgan ape2 service ke tak???..dia jwb kt aku en ade melanggan itu la ini la..entah ape2 service tah..entah bile mase aku langgan pon aku x tau..pelik2..

Cara nak stop kan semua service pelik tu :
taip STOP ALL hantar ke 33377

kepada korang2 yg rase topup korg tetibe je abs padahal x bnyk call pon..sila la call celcom center tu tnye betol2 saya ade langgan ape2 service x??..
 
No celcom center : 1111